Støtt likhet for loven – bli med på Oslo Legal Walk

Publisert 11.02.2020

Oslo Legal Walk 2018, Foto: Benjamin Ward

Nok en gang inviterer Juristforbundet til fellesvandringen Oslo Legal Walk. Medlemmene og andre interesserte inviteres til å ta samfunnsansvar: Vi skal styrke prinsippet om likhet for loven ved å samle inn penger til støtte for frivillig rettshjelp i egen by – sammen med flest mulig andre entusiastiske vandrere.

Oslo Legal Walk åpner med en samling på Universitetsplassen 27. mai kl. 16.30 og deretter puljevis avmarsj. Etter å ha vandret en løype på 3-5 kilometer, samles vi til «streetparty» med salg av mat og drikke i Frokostkjelleren og Universitetshagen.

Startkontingenten er kr 300 og går uavkortet til frivillige rettshjelptiltak i Oslo. Det er også mulig å donere penger.

Alle oppfordres til å bruke plagg med reklame for eget arbeidssted eller bruke OLW-trøyer som deles ut ved start.

Oslo Legal Walk

Onsdag 27. mai 2020
Samling, musikk, appell og avmarsj kl. 16.30
Start og mål på Universitetsplassen i Oslo

Deltakerbilletter kr 300 legges ut for salg om få uker. Hold av dagen og følg med!

Frivillige donasjoner til konto 1503.38.38066 merket «Oslo Legal Walk 2020» eller med VIPPS til konto 533766 med navn «LegalWalk Oslo».