Rabatt på bil hos Bertel O. Steen

Juristforbundet har rabattavtale med Bertel O. Steen AS. Alle medlemmer får gunstige vilkår ved kjøp av personbiler fra Mercedes-Benz, Smart, Peugeot, Citroên, DS og KIA.

Du får følgende rabatter ved kjøp av bil hos Bertel O. Steen:

Mercedes-Benz
Mercedes-Benz EQC
8 %
3 %
Smart 8 %
Peugeot                                        9 %
Citroên 9 %
DS 9 %
DS3 Aircross E-tense 3 %
KIA Soul Electric 3 %
KIA Plug INs/PHEV 8 %

Kia e-Niro

3 %

Kia, øvrige modeller

10 %

Opel Ampera-e

3 %

Tilbudet gjelder nybiler, og beregnes av veiledende bilpris, ink. valg av fabrikkmontert utstyr eks. engangsavgift.

Helelektrisk er som regel unntatt fra ordinære rabattsats

Alle medlemmer av Juristforbundet som står på venteliste for å kjøpe nye Niro EV vil kunne kjøpe denne bilen med 3 % rabatt.

For å benytte deg av tilbudet oppsøker du din nærmeste bilforhandler. Ta med bekreftelse på ditt medlemskap i Juristforbundet. Bekreftelsen får du fra medlemsservice, ved å sende en e-post til medlem@juristforbundet.no.

Nærmeste bilforhandler finner du her:

www.mercedes-benz.no

www.smart.com/no

www.peugeot.no

www.citroen.no

www.dsautomobile.no

www.kia.no

Nye Mercedes-Benz EQC

I nye og helelektriske Mercedes-Benz EQC vil du oppleve komfort, kvalitet og heftig kjøredynamikk. Her får du en rekkevidde på hele 417 km, hengerfeste med tillatt vekt opp til 1800 kg, god plass og masse spennende ekstrautstyr.

Mercedes-Benz EQC er klar for bestilling og prises fra kr 607.000,- ( pluss frakt –og leveringsomkostninger ). Med ekstrautstyr for nær 70.000,- kr. inkludert er dette en totalpakke mange nordmenn har ventet på.

Medlemmer i Juristforbundet får 3 % rabatt på EQC.

EQC 400 4MATIC markerer starten på en ny epoke for Mercedes-Benz og Daimler, som investerer 100 milliarder kroner i sin EQ-satsing de neste årene. Ti helelektriske modeller skal være på plass fra Mercedes-Benz innen 2022.

Et Smart tilbud

Komplett utstyrt Smart EQ Fortwo-cabriolet. En smartere bybil. 100 % elektrisk.

Kun kr. 2.295,- per mnd.* Kjøpspris kr. 199.900,-

Juristforbundets avtalerabatt kommer i tillegg!

Smart EQ Fortwo

*Startleie/etableringsgebyr kr 35.000,-. Totalkostnad kr 117.620,-. Leiebeløp er basert på 36 mnd./30.000 km. Nominell kampanjerente 0,49%. Rekkevidden vil variere avhengig av en rekke faktorer som kjørestil, varme- og kjølebehov, kjørerute og forvarming. Avbildet modell kan avvike fra tilbud. Importør: Bertel O. Steen AS. Les mer på smart.com.