Rabatt på bil hos Bertel O. Steen

Juristforbundet har rabattavtale med Bertel O. Steen AS. Alle medlemmer får gunstige vilkår ved kjøp av personbiler fra Mercedes-Benz, Smart, Peugeot, Citroên, DS og KIA.

Du får følgende rabatter ved kjøp av bil hos Bertel O. Steen:

Mercedes-Benz 8 %
Smart 8 %
Peugeot                                        9 %
Citroên 9 %
DS 9 %
KIA Soul Electric 3 %
KIA Plug INs/PHEV 8 %

Kia e-Niro

3 %

Kia, øvrige modeller

10 %

Tilbudet gjelder nybiler, og beregnes av veiledende bilpris, ink. valg av fabrikkmontert utstyr eks. engangsavgift.

Alle medlemmer av Juristforbundet som står på venteliste for å kjøpe nye Niro EV vil kunne kjøpe denne bilen med 3 % rabatt.

For å benytte deg av tilbudet oppsøker du din nærmeste bilforhandler. Ta med bekreftelse på ditt medlemskap i Juristforbundet. Bekreftelsen får du fra medlemsservice, ved å sende en e-post til medlem@juristforbundet.no.

Nærmeste bilforhandler finner du her:

www.mercedes-benz.no

www.smart.com/no

www.peugeot.no

www.citroen.no

www.dsautomobile.no

www.kia.no

Et Smart tilbud

Komplett utstyrt Smart EQ Fortwo-cabriolet. En smartere bybil. 100 % elektrisk.

Kun kr. 2.295,- per mnd.* Kjøpspris kr. 199.900,-

Juristforbundets avtalerabatt kommer i tillegg!

Smart EQ Fortwo

*Startleie/etableringsgebyr kr 35.000,-. Totalkostnad kr 117.620,-. Leiebeløp er basert på 36 mnd./30.000 km. Nominell kampanjerente 0,49%. Rekkevidden vil variere avhengig av en rekke faktorer som kjørestil, varme- og kjølebehov, kjørerute og forvarming. Avbildet modell kan avvike fra tilbud. Importør: Bertel O. Steen AS. Les mer på smart.com.