Brilleland

Ekstra gode priser på synsundersøkelser, briller og kontaktlinser når du er medlem i Juristforbundet

Tilbudet inkluderer:

• Synsundersøkelse for kr. 490 ,- (ordinær pris kr 740,-)

• 20 % rabatt på solbriller (gjelder ordinær pris)

• 17 % rabatt ved kjøp av komplett brille

• 10 % rabatt ved kjøp av kontaktlinser ved kjøp av 6 måneders forbruk

Bestilling på nett
Ved bestilling via brilleland.no kan du benytte deg av rabattkoder. De finner du her (krever innlogging).

Synsundersøkelsen gjennomføres av Brillelands autoriserte optikere, og omfatter kartlegging av synet generelt, kartlegging av øyehelse og generell helse, testing av synsskarphet og samsyn, utmåling av nødvendige styrker, øyebunnsundersøkelse og konklusjon. Fargetest og øyetrykk måles ved behov og det henvises til øyelege der det er nødvendig.

Brilleland tilbyr Juristforbundets medlemmer følgende kostnadsfrie utvidelser av garantivilkårene:

100 % brillefin: Som medlem i Juristforbundet får du 60 dagers bytterett – uansett. Er du ikke fornøyd med brillen du har kjøpt, kan du bytte til en annen brille til samme verdi. Brillen må selvfølgelig være uskadet. Garantien gjelder for komplett brille inkludert glass.

Livslang brilleservice: Som kunde hos Brilleland får du livslang service på brillene dine, over hele landet. Vi strammer, justerer og tilpasser, bytter neseputer og renser brilleglassene.

Pengene tilbake – progressiv garanti: Brilleland ønsker å gi deg som kjøper progressive briller 100 % trygghet. Dersom du i løpet av tre måneder ikke klarer å venne deg til dine nye progressive briller, lover vi å finne en løsning som passer bedre for deg, eller så får du pengene tilbake. Det gir deg maksimal trygghet og ingen risiko.

For å benytte deg av rabatten må du fremvise dokumentasjon på ditt medlemskap ved bestilling i butikken, for eksempel ved å logge inn på Min Side, eller ved henvendelse til medlem@juristforbundet.no. Rabattene gjelder også for medlemmers barn som bor hjemme. Rabattene kan ikke kombineres med andre tilbud.