Seminar i Italia: Utvalgte emner i sivilprosess og etikk

Foto: Istock/freeartist

Bli med Juristforbundet til sjarmerende Stresa i Italia!

Alle medlemmer i Juristforbundet inviteres til Forum for Næringsdrivendes seminar i september.

Start: 21.09 kl. 10:00
Slutt: 22.09 kl. 17:00

Kursansvarlig
Solveig Dahl Kongsvik
Mobil: +4791555268
Grand Hotel Des Illes Borromees
Corso Umberto 1, 67, 28838 Stresa VB, Italia, ITALIA
Ordinær pris: 19 990,-
Medlemspris: 14 990,-
Studentpris*: 19 990,-
Påmeldingsfrist
22.05 kl. 12:00
* Har du vært yrkesaktiv i mindre enn 5 år betaler du studentpris

Dokumentasjon for registrering av etterutdanningstimer:

Invitasjon
Presentasjon fra foredragsholder

Stresa er en idyllisk by med ca 5000 innbyggere, som ligger ved Lago Maggiore i regionen Piemonte nord i Italia.

I Stresa skal vi bo og ha seminaret på Grand Hotel Des Illes Borromees, som er ett av Italias mest berømte hoteller. Hotellet ligger ved bredden av innsjøen Lago Maggiore i Stresa, midt imot Borromeo-øyene. Hotellet åpnet sine dører for de første gjestene i 1863 og har huset mange prominente gjester opp gjennom årene.

Vi har med oss HR-advokat Rune Lium som er en ettertraktet foredragsholder. Han vil snakke om etikk, og prosedyreadvokaten og rettsmeklingsadvokaten. Vi har alle behov for en oppdatering på prosedyre og mekling i saker som står for domstolen. Rune Lium har jobbet som advokat og tingrettsdommer og er i dag LO-advokat.

I tillegg til foredrag blir det båttur til øya Isola, der vi skal spise middag på restauranten Casabella. Det blir også tid til å utforske Stresa på egenhånd.

Skjema - innsjekk hotel

Praktisk informasjon

Start: 21. september kl 10
Slutt: 22. september kl 17
Hotell: Grand Hotel Des Illes Borromees
Overnatting på hotellet gjelder fra 20. - 23. september

Påmeldingsfrist: Snarest, og innen 22. mai kl 12. Det er begrenset antall plasser. Det er bindende påmelding etter påmeldingsfristens utløp.
Oppgi i kommentarfeltet ved påmelding om  eventuelle allergier.
Arrangør: Forum for Næringsdrivende
Pris: 14 900 kroner
Husk å oppgi i kommentarfeltet ved påmelding om giro skal sendes privat adresse eller arbeidsgiver - husk eventuelt fakturaref. - ressursnr.

Prisen inkluderer:

• Kurset
  • Overnatting i enkeltrom tre netter på Grand Hotel Des Illes Borromees
  • Frokost alle dager
  • Lunsj på hotellet to dager
  • To middager
  • Båttur

Flybilletter og transport til/fra flyplass/hotell er ikke inkludert i prisen og må bestilles selv og på egen regning. Milano er den nærmeste flyplassen. Man må selv ordne egen reiseforsikring.

​​​​​​​
Kursnummer: 239044

Obligatorisk etterutdanning
Medlemmer av Advokatforeningen som deltar fysisk på arrangement i regi av Juristforbundet for å få etterutdanningstimer, må selv registrere dette på Advokatforeningens "Min side" eller selv holde oversikt over timene på annen måte. Bekreftelse vil bli sendt deltakerne etter endt arrangement. Husk å ta vare på dokumentasjon som invitasjon/program osv.