Jurister goes Pride Park

Juristforbundet stiller med egen stand under mottoet «Spør oss om juss», i samarbeid med Juristforbundets inkluderings- og mangfoldsutvalg og Rettssenteret. Standsområdet er tradisjonelt åpent mellom 15-21 og vi trenger gode medlemmer og tillitsvalgte som vil sette av noen timer til hyggelig arbeid.

Start: 28.06 kl. 15:00
Slutt: 01.07 kl. 21:00

Kontraskjæret
Påmeldingsfrist
22.06 kl. 23:59

Spikersuppa har blitt for liten og arrangementet Pride Park har derfor blitt flyttet til Kontraskjæret. Titusener av mennesker er her innom for å besøke det vellet av stands og aktiviteter som skjer i regi av politiske partier, næringslivet, et utall organisasjoner og menneskerettighetsmiljøer. Dette er en av landets største politiske og faglige arenaer hvor det er viktig å være til stede. Det er også flere scener med underholdning for de fleste og de som ønsker det kan kose seg med god mat og drikke. Parken er åpen for alle.

Forberedelse vil bli gitt på arrangementet etter debatten 26. juni.

Når standen stenges for dagen er du selvfølgelig hjertelig velkommen til å ta en svingom eller svinge innom noen av konsertene som avholdes på området sammen med andre jurister.

Meld deg på til å stille på stand i perioden 28. juni-1. juli. Når du melder deg på kan du skrive i kommentarfeltet når det passer for deg å stå på stand et par timer.

Kursnummer 11993