Juristforum: Innsyn og kontradiksjon i varslingskontekst

Maren Elvestad holder foredraget Innsyn og kontradiksjon i varslingskontekst.

Etter foredraget vil det bli servert middag på en av byens restauranter.

Start: 23.05 kl. 17:00
Slutt: 23.05 kl. 19:00

Kursansvarlig
Amparo Echeverría Bjørningstad
Mobil: +4794485996
Comfort Hotel Porsgrunn
Kammerherreløkka 3, 3915 PORSGRUNN
Ordinær pris: 1 000,-
Medlemspris: 600,-
Studentpris*: 300,-
Påmeldingsfrist
20.05 kl. 12:00
* Har du vært yrkesaktiv i mindre enn 5 år betaler du studentpris

Temaet for dette juristforumet befinner seg i grensedragningen mellom arbeidsrett og personvern, hvor advokat Maren Elvestad fra BAHR vil ta for seg innsyn og kontradiksjon i varslingskontekst. Foredraget vil dekke innsyn etter GDPR, kontradiksjon, konfidensialitet og varslervern pakket sammen.

Dette juristforumet kan passe for både deg som jobber med liknende problemstillinger i det daglige, samt de som kun er nysgjerrig eller ønsker å spe på med tverrfaglig kompetanse.

Maren Elvestad er advokat i advokatfirmaet BAHR, hvor hun i tillegg til å være en arbeidsrettspesialist også er leder for BAHR sin faggruppe for personvern.

Praktisk informasjon

Innregistrering: fra kl. 16.30
Servering: Lett servering ved innregistrering. Det blir middag og drikke på en av byens restauranter etter foredraget. Mat og drikke er inkludert i prisen. Vennligst huk av for middag ved påmelding dersom du ønsker delta på det. Har du vært yrkesaktiv i mindre enn 5 år betaler du studentpris, men du må opplyse om dette i kommentarfeltet.
Kursnummer: 249038

Full deltakeravgift gjelder etter påmeldingsfristens utløp.

Etterutdanning
Medlemmer av Advokatforeningen som deltar på arrangement i regi av Juristforbundet for å få etterutdanningstimer, må selv registrere dette på Advokatforeningens «Min side» eller selv holde oversikt over timene på annen måte. Husk å ta vare på dokumentasjon som invitasjon/program osv.