Nettverkssamling med Arbeidslivsjuristene

Foto: Hotel Riviera

Arbeidslivsjuristene inviterer til nettverkssamling 29.-30. august 2024 på lekre Hotel Riviera i Moss. Arbeidslivsjuristene består av jurister som er ansatt i arbeidstaker- og arbeidsgiverorganisasjonene og som har medlemskap i Juristforbundet.

Start: 29.08 kl. 09:30
Slutt: 30.08 kl. 13:00

Kursansvarlig
Eline Sekkelsten Østby
Mobil: +4798425700
Hotel Riviera
Bernt Ankers gate 2, 1534 MOSS
Ordinær pris: 9 900,-
Medlemspris: 2 500,-
Studentpris*: 2 500,-
Påmeldingsfrist
20.06 kl. 12:00
* Har du vært yrkesaktiv i mindre enn 5 år betaler du studentpris

Nettverkssamlingen er vår andre i rekken, og den første ble raskt fulltegnet. Vi mottok god respons fra deltakerne i evalueringen. Vi ønsker også i år å lage en god ramme for muligheten til å kombinere faglig påfyll med kollegialt samvær i flotte omgivelser. Her får man gode muligheter til å bli bedre kjent, og bygge relasjoner på tvers av organisasjoner - og på tvers av arbeidsgiver- og arbeidstakersiden.

Programmet i år inneholder dagsaktuelle temaer og flere ferske dommer innen arbeidsretten, men vi har også invitert en foredragsholder som vi håper kan inspirere oss ut over det rent arbeidsrettslige.

Her kan du se programmet.

Praktisk informasjon

Vi kan tilby et spennende, variert og sosialt opplegg til en svært lav pris. Takket være tilskudd fra Juristforbundet - Privat vil egenandelen dekke både kurset samt opphold, 2 lunsjer og fireretters middag på kvelden. Det inkluderer også vinsmaking eller et alkoholfritt alternativ for de som ønsker det.

Påmeldingen er foreløpig kun åpen for medlemmer av Arbeidslivsjuristene.
Det er bindende påmelding etter påmeldingsfristens utløp 20. juni.
Oppgi i kommentarfeltet ved påmelding om  eventuelle allergier.
Det er begrenset antall plasser, så meld deg på før det er for sent. Vi gleder oss til å møte mange flotte kolleger!

Reise
Reiseutgifter dekkes og bestilles selv av den enkelte deltaker. Reisende må selv ordne egen reiseforsikring.

Kursnummer: 249074

Obligatorisk etterutdanning
Medlemmer av Advokatforeningen som deltar fysisk på arrangement i regi av Juristforbundet for å få etterutdanningstimer, må selv registrere dette på Advokatforeningens "Min side" eller selv holde oversikt over timene på annen måte. Bekreftelse vil bli sendt deltakerne etter endt arrangement. Husk å ta vare på dokumentasjon som invitasjon/program osv.