Hvilken rolle spiller legal tech i hverdagen som jurist?

Har du hørt begrepene «legal tech” og ”AI” brukt uten at du helt vet hva du skal legge i dette? Frykt ikke.

Start: 30.04 kl. 18:00
Slutt: 30.04 kl. 19:00

Kursansvarlig
Amparo Echeverría Bjørningstad
Mobil: +4794485996
Universitetet i Bergen Auditorium 1
Magnus Lagabøtes plass 1, 5010 BERGEN
Påmeldingsfrist
30.04 kl. 12:00

Mikael Nesse Persson fra Deloitte kommer til oss for å forklare hvordan han bruker legal tech i sin hverdag som advokatfullmektig. Foruten å forklare hva som ligger i dette noe mysteriøse begrepet skal han gi oss innsikt i de ulike verktøyene og hvordan disse kan brukes.

I løpet av en liten time er håpet at du skal sitte igjen med større innsikt i problemstillinger rundt hvordan bruk av legal tech-verktøy påvirker arbeidshverdagen for jurister og advokater, samt hvilken betydning bruken av Legaltech har for klientene.

Om foreleseren:
Mikael er advokatfullmektig hos Deloitte Advokatfirma i Bergen, og jobber primært med rådgivning og bistand innen personvern, antihvitvasking og immaterialrett. Mikael har også erfaring med plan- og bygningsrett fra forvaltningen. Han bistår klienter i forbindelse med kjøp/salg og utvikling av fast eiendom, samt i møte med bygningsmyndighetene.

Velkommen!

Kursnummer 249063