Juristforum: Personvern i praksis

Bli med på Juristforum i Trondheim, med foredrag om personvern i praksis med Grete Alhaug.

Etter foredraget vil det bli servert middag på Clarion Hotel & Congress.

Start: 23.11 kl. 17:00
Slutt: 23.11 kl. 19:00

Kursansvarlig
Amparo Echeverría Bjørningstad
Mobil: +4794485996
Clarion Hotel & Congress Trondheim
Brattørkaia 11, 7010 TRONDHEIM
Ordinær pris: 1 000,-
Medlemspris: 600,-
Studentpris*: 300,-
Påmeldingsfrist
20.11 kl. 12:00
* Har du vært yrkesaktiv i mindre enn 5 år betaler du studentpris

Personvern i praksis

Kurset passer både for deg i offentlig og privat sektor – enten om du jobber med personvern i det daglige eller kun er nysgjerrig. Foredraget vil gi et oversiktsbilde, men med en praktisk innretning. Deltakere har mulighet til å sende inn spørsmål til Grete i forkant som hun vil prøve å bake inn i foredraget så godt det lar seg gjøre.

Spørsmål kan sendes til nh@jus.no innen 15. november.

Grete Alhaug jobber som advokatfullmektig i DLA Piper hvor hun blant annet bistår private virksomheter med personvern og compliance spørsmål. Hun var tidligere fagdirektør i Datatilsynets seksjon for offentlig sektor og jobbet der i nesten 10 år.

Grete har lang erfaring innen personvern relatert til helse-, forskning- og generell offentlig sektor, og har etter hvert også opparbeidet seg en god del erfaring med etterlevelsen av GDPR generelt i privat sektor. Før Datatilsynet jobbet Grete med personvern og helserett i Kreftregisteret og Folkehelseinstituttet.

Praktisk informasjon

Innregistrering: fra kl. 16.30
Servering:
Lett servering ved innregistrering. Det blir middag og drikke på hotellet etter foredraget. Mat og drikke er inkludert i prisen. Vennligst huk av for middag ved påmelding dersom du ønsker delta på det.
Kursnummer: 239109

Full deltakeravgift gjelder etter påmeldingsfristens utløp.

Etterutdanning

Medlemmer av Advokatforeningen som deltar på arrangement i regi av Juristforbundet for å få etterutdanningstimer, må selv registrere dette på Advokatforeningens «Min side» eller selv holde oversikt over timene på annen måte. Husk å ta vare på dokumentasjon som invitasjon/program osv.