(AVLYST) JF-K Medlemstreff og julelunsj

Foto:iStock.com/IrenaV

Arrangementet er dessverre avlyst pga situasjonen rundt Korona.

Juristforbundet — Kommune inviterer medlemmer i Øygarden kommune til medlemstreff 8. desember på Spisekroken (Sartor Senter).

Alle innbyggere bør kunne føle seg trygge på at de får de rettighetene loven gir dem, uansett hvilken kommune de bor i. Innbyggerne skal vite at prosesser og beslutninger følger loven, uansett hvor i landet de bor. Dette handler om folks grunnleggende rettssikkerhet.

Start: 08.12 kl. 11:30
Slutt: 08.12 kl. 13:30

Spisekroken Straume Sartor Storsenter
Sartorvegen 12, 5353 STRAUME
Påmeldingsfrist
01.12 kl. 16:00

Bare 55 prosent av de 254 kommunene som har svart på en undersøkelse fra Juristforbundet (Rambøll 2020), har ansatt én eller flere jurister. Dette ønsker Juristforbundet å gjøre noe med. I Øygarden jobber det mange jurister, men er det noen utfordringer dere ser likevel? Har kommunesammenslåingen vært positiv for rettssikkerheten til innbyggerne?

Program:

• Presentasjon av Juristforbundet og Kommuneprosjektet

• Julelunsj. Har du allergier eller annet det må tas hensyn til kan du gi beskjed i kommentarfeltet ved påmelding.

Arrangementet er gratis med bindende påmelding og bare for medlemmer. Dersom man ikke melder seg av innen påmeldingsfristen vil man bli fakturert kuvertprisen på kr 500.-

Arrangement skjer i tråd med rådene fra helsemyndighetene. Du som kursdeltaker skal føle deg trygg. Vi ber deg derfor ikke møte på arrangementet om du er syk.

Velkommen!

Kursnummer: 2021991