Fagkveld for helseforetaksjurister

iStock | Cateye

Helseforetakenes Juristforening inviterer til fagkveld 19. november i Oslo.

Kveldens tema er "Bli en bedre formidler".

Start: 19.11 kl. 17:30
Slutt: 19.11 kl. 19:30

JUS Lab
Kr. Augustgt. 9, 0164 OSLO
Påmeldingsfrist
17.10 kl. 12:00

Vil du bli en bedre formidler?
Hjernen vår blir bombardert med impulser-og i løpet av noen sekunder må den bestemme seg for hva den ønsker å bruke tid på. Dette betyr at du som formidler bare har noen sekunder til å overbevise lytteren om at du er verdt deres oppmerksomhet.

Hjerneforsker og lege Ole Petter Hjelle bruker funn fra nyere hjerneforskning til å vise og forklare deg hvordan du kan fange lytterens oppmerksomhet- og holde på den.

Om foredragsholder

Ole Petter Hjelle er lege, hjerneforsker, bestselgende forfatter og profesjonell foredragsholder. Ole Petter har vunnet flere priser for sin formidling og er en av Norges mest erfarne formidlere. Han engasjerer og inspirerer publikum og gir dem konkret kunnskap de kan bruke i sine egne liv.

Praktisk informasjon
Innregistrering og servering av mat og drikke fra kl 17. Meld fra ved påmelding om du har allergier.
Arrangementet er gratis for medlemmer.
Foredraget vil bli streamet til Juristforbundet - Privat sin Facebook-side.

Obligatorisk etterutdanning
Arrangement i regi av Juristforbundet vil normalt oppfylle kravene til obligatorisk etterutdanning for Advokatforeningens medlemmer. Du kan selv velge om du vil registrere kursdeltakelsen på Advokatforeningens "Min side", eller dokumentere det på annen måte. Du må uansett ta vare på dokumentasjonen.

Kursnummer 2019969