Oslo Legal Walk

Årets største og morsomste rettshjelpsdugnad går av stabelen onsdag 5. september. Da arrangerer Juristforbundet for første gang Oslo Legal Walk. Dette er en vandring i Oslo sentrum, der billettinntekter og donasjoner uavkortet går til ulike rettshjelptiltak. For at ikke trengselen i gatene skal bli for stor, har vi fleksibel start mellom kl 16 og kl 18.

Hvorfor går vi?

Alle må sikres nødvendig juridisk rådgivning, uavhengig av økonomisk evne og geografisk tilhørighet. Advokatbistand, rettshjelp og juridisk veiledning skal være tilgjengelig for alle som har behov for det.

Juristforbundet har hentet Legal Walk til Norge for at våre medlemmer, jurister, advokater og andre som ønsker det kan støtte opp under ulike rettshjelpstiltak. Vi håper Legal Walk blir en skikkelig folkefest.

Billetter

Billettene koster kr. 300, men det er også mulig å donere et valgfritt beløp ved påmelding. Billettinntekter og donasjoner går uavkortet til formålet for vandringen.

De 300 første enkeltpersoner som melder seg på vil motta en gave ved oppmøte på Universitetsplassen.
Billetter kan kjøpes hos Ticketmaster eller på telefon 815 33 133.

Skal du melde på mange deltakere kontakt avdeling for gruppesalg på telefon 815 33 321 eller e-post grupper@ticketmaster.no.

Det vil også bli anledning til å melde seg på ved start.

Donasjoner

Dersom du ikke har anledning til å delta på vandringen, men likevel ønsker å donere penger til tiltakene, kan dette gjøres ved å enten

• betale inn et valgfritt beløp til kontonummer 1503.38.38066 merket "Oslo Legal Walk 2018",
  • eller betale inn et valgfritt beløp via VIPPS til konto 533766 med navn "LegalWalk Oslo".

Foreløpig kart

Klikk på denne lenken  for å legge til kartet i din Google Maps-applikasjon.

Våre samarbeidspartnere: