Oslo Legal Walk 2019

Onsdag 4. september 2019 arrangerer Juristforbundet igjen Oslo Legal Walk – en felles vandring gjennom Oslos gater til inntekt for frivillig rettshjelp i egen by. Bli med på årets største og morsomste rettshjelpsdugnad!

Startkontingenten er kr 300, og går uavkortet til Jussbuss, Gatejuristen, Juridisk rådgivning for kvinner, Barnas Jurist og Kreftforeningens rettshjelpstilbud. Det er også mulig å donere penger utover dette.

Oslo Legal Walk har fleksibel start fra Universitetsplassen mellom kl. 16.00 og 18.00. Etter noen kilometers gange langs en løype i sentrum, blir det gatefest med salg av mat og drikke på Frokostkjelleren og i Universitetshagen.

Oslo Legal Walk

Onsdag 4. september 2019
Fleksibel start mellom kl. 16.00 og 18.00
Start: Universitetsplassen
Mål: Frokostkjelleren i Universitetshagen

Deltakerbillett kr. 300 kjøpes på Ticketmaster.
Studenter får halv pris ved bruk av koden WALK2019STUD
Det er også mulig å kjøpe billett ved start.

Frivillige donasjoner til konto 1503.38.38066 merket "Oslo Legal Walk 2019" eller med VIPPS til konto 533766 med navn "LegalWalk Oslo".

Hvorfor går vi?

Mange mennesker mangler mot, kunnskap eller økonomi til å søke profesjonell rettshjelp når de trenger juridiske råd eller bistand. Heldigvis finnes det flere organisasjoner som tilbyr frivillig rettshjelp for at loven skal være lik for alle, og for at den som har rett, skal få rett. Blir du med på Oslo Legal Walk, gir du økonomisk støtte til disse rettshjelptiltakene.

Vinn attraktive gevinster

Alle med forhåndskjøpt billett er med i trekningen av flotte premier. Trekningen foregår i etterkant av arrangementet, og vinner vil bli kontaktet direkte.

• Dobbeltrom med frokost og inngang spa på Farris Bad Spa (3 gavekort)
  • Suite med frokost og inngang spa på Son Spa (2 gavekort)
  • Dobbeltrom med frokost på Thon Hotel Bristol (3 gavekort)
  • Afternoon Tea for to personer på Thon Hotel Bristol (1 gavekort)
  • Spa for to personer på Støtvig Hotel (3 gavekort)
  • E-kurs hos Juristenes Utdanningssenter (JUS) (2 gavekort)

Våre samarbeidspartnere:

Spørsmål kan stilles til Juristforbundets prosjektleder for Oslo Legal Walk, Mona Sanden Olivier på mobil 906 38 339 eller informasjonssjef Jan Lindgren på mobil 917 10 480.

Foto bilde 1: Ian Harvey-Brown
Foto bilde 2 og 3: Benjamin Ward