JF-Student - Karrierekveld i Tromsø

Kaigata 6, 9008 TROMSØ
Påmeldingsfrist
25.01 kl. 12.00

Vi har invitert jurister fra ulike arbeidsplasser for en uformell prat om sitt arbeid og sin arbeidshverdag. Arrangementet vil skje i et helt nytt lokale som heter «Arbeidskontoret», som ligger i første etasje på Clarion Hotel The Edge i Tromsø.

Arrangementet vil fokusere på arbeidsplasser som kanskje er mindre kjente for jusstudenter. Har du lyst til å høre mer om hvilke muligheter du har, utenom de store advokatkontorene?

President i Juristforbundet, Håvard Holm, vil innlede kvelden og fortelle litt om Juristforbundet og sin egen yrkesvei. Minglingen vil foregå som en uthøytidlig "speeddating" hvor deltagerne blir delt inn i mindre grupper som går fra post til post for å prate og stille spørsmål til de ulike juristene som deltar.

Deltakere:

- Gatejuristen

- Kongsberg Satellite Services

- NAV

- Politiet (Påtale)

- Politiet (Forvaltning)

- Fylkesmannsjuristene

- Troms Fylke

- Det juridiske fakultetet UiT

- Arbeidstilsynet

- Mattilsynet

- Fiskeridirektoratet

- UNN (HR-avdelingen)

- Tromsø kommune

Det vil bli servert tapas og alle deltakerne får en drikkebong ved ankomst. Etterpå vil det være mulig å trekke ut i lobbybaren på The Edge og fortsette praten, for de som ønsker det.

For spørsmål send mail til sofiefoshaug@hotmail.com eller kontakt Juristforbundet-Student på Facebook.

Arrangementet er gratis for alle som er studentmedlem i Juristforbundet.