Juristforum: Presentasjonsteknikk for studenter

iStock

Juristforbundet inviterer studenter i Tromsø til kurs med Carl Andrè Christensen i presentasjonsteknikk.

Kurset passer for deg som er student, og vil bli en bedre kommunikatør både på jobb, i styreverv eller på hjemmebane.

Juristforum: Presentasjonsteknikk for studenter
Start: 21.03 kl. 16.00
Slutt: 21.03 kl. 19.00
Påmeldingsfrist
15.03 kl. 12.00
Ordinær pris: 800,-
Medlemspris: 400,-
Studentpris: 200,-
Clarion Hotel The Edge
Kaigata 6, 9008 TROMSØ

Påmeldingsfristen er passert

Bli sett, hørt og forstått

Når budskapet er formulert skal det ikke bare ut, det skal også inn. Dette kurset går på praktisk presentasjonsteknikk. Vi jobber med den fysiske fremførelsen - hvordan gjør jeg det - med fokus på stemmebruk, pust, bevisstgjøring av kroppsspråket, samt hvordan vi kan tilpasse oss rommet vi er i. Med utgangspunkt i dette kan du gjøre budskapet tydeligere, tryggere og mere interessant. Vår tilnærming er teori, praktiske øvelser og et selvfølgelig verktøy som du kan ta med deg videre. Dette er til god nytte for studenter som skal ut i arbeidslivet.

Foredragsholder

André er pedagog med stor P og jobber mye med kommunikasjonstrening og bedriftsprosesser. Han snakker like godt med kong Salomo som med Jørgen Hattemaker. Han har vært fast kursholder for Confex, Juristforbundet og Negotia og har kunder som Tomra, Nordea Offshore, Skatt Nord, kommuner og skoler.

Middag er inkludert i prisen, og serveres på hotellet fra kl 19:15.

Hvem passer kurset for?

Dette kurset er for studenter.

Carl Andrè Christensen