Juristforum: Presentasjonsteknikk

Mann og kvinne forhandler på kontor
iStock

Juristforbundet inviterer medlemmer i Tromsø til kurs med Carl Andrè Christensen i presentasjonsteknikk.

Kurset passer for deg som vil bli en bedre foreleser, en bedre kommunikatør både på jobb, i styreverv eller på hjemmebane.

Juristforum: Presentasjonsteknikk
Start: 20.03 kl. 16.00
Slutt: 20.03 kl. 19.00
Påmeldingsfrist
15.03 kl. 12.00
Ordinær pris: 800,-
Medlemspris: 400,-
Studentpris: 200,-
Clarion Hotel The Edge
Kaigata 6, 9008 TROMSØ

Påmeldingsfristen er passert

Bli sett, hørt og forstått

Når budskapet er formulert skal det ikke bare ut, det skal også inn. Dette kurset går på praktisk presentasjonsteknikk. Vi jobber med den fysiske fremførelsen - hvordan gjør jeg det - med fokus på stemmebruk, pust, bevisstgjøring av kroppsspråket, samt hvordan vi kan tilpasse oss rommet vi er i. Med utgangspunkt i dette kan du gjøre budskapet tydeligere, tryggere og mere interessant. Vår tilnærming er teori, praktiske øvelser og et selvfølgelig verktøy som du kan ta med deg videre.

Foredragsholder

André er pedagog med stor P og jobber mye med kommunikasjonstrening og bedriftsprosesser. Han snakker like godt med kong Salomo som med Jørgen Hattemaker. Han har vært fast kursholder for Confex, Juristforbundet og Negotia og har kunder som Tomra, Nordea Offshore, Skatt Nord, kommuner og skoler.

Middag er inkludert i prisen, og serveres på hotellet fra kl 19:15.

Hvem passer kurset for?

Carl Andrè Christensen