Karrierekveld i Tromsø

Foto: iStock/nd3000

Juristforbundet-Student i Tromsø ønsker å vise frem mangfoldet av juristjobber som finnes i offentlig og privat sektor. Vi inviterer derfor til karrierekveld for alle studentmedlemmer på The Edge torsdag 15. februar kl 18.

Karrierekveld i Tromsø
Start: 15.02 kl. 18.00
Slutt: 15.02 kl. 22.00
Påmeldingsfrist
14.02 kl. 12.00
Clarion Hotel The Edge
TROMSØ

Påmeldingsfristen er passert

Vi har invitert jurister fra ulike arbeidsplasser for en uformell prat om sitt arbeid og sin arbeidshverdag. Arrangementet vil skje i et helt nytt lokale som heter «Arbeidskontoret», som ligger i første etasje på Clarion Hotel The Edge i Tromsø.

Arrangementet vil fokuserearbeidsplasser som kanskje er mindre kjente for jusstudenter. Har du lyst til å høre mer om hvilke muligheter du har, utenom de store advokatkontorene?

President i Juristforbundet, Curt A. Lier, vil innlede kvelden og fortelle litt om Juristforbundet og sin egen yrkesvei. Minglingen vil foregå som en uthøytidlig "speeddating" hvor deltagerne blir delt inn i mindre grupper som går fra post til post for å prate og stille spørsmål til de ulike juristene som deltar.

Listen over aktører fra arbeidslivet vil publiseres og oppdateresarrangementetFacebook, sammen med det endelige programmet.

Det vil bli servert pizza og alle deltakerne får en drikkebong ved ankomst. Etterpå vil det være mulig å trekke ut i lobbybaren på The Edge og fortsette praten, for de som ønsker det.

For spørsmål send mail til lars@stamsund.org eller kontakt Juristforbundet-StudentFacebook.

Arrangementet er gratis for alle som er studentmedlem i Juristforbundet

Kursnummer 2018959