Forhandlingsteknikk

Kurs i forhandlingsteknikk for tillitsvalgte i alle sektorer der deltakerne lærer å forhandle målrettet og effektivt. Det er en forutsetning for å delta på kurset at alle deltakerne er til stede fra start til slutt.

Forhandlingsteknikk
Start: 20.03 kl. 10.00
Slutt: 21.03 kl. 14.00
Påmeldingsfrist
19.01 kl. 14.00
Thon Hotel Vettre , Asker
Konglungvn. 20, 1392 ASKER

Påmeldingsfristen er passert

Kurset veksler mellom gjennomgang av forhandlingsteori/forhandlingsteknikk og praktiske øvelser. Det legges opp til mye bruk av simuleringsøvelser der deltakerne selv skal gjennomføre ulike typer forhandlinger. Kurset er generelt i formen, dvs. det fokuserer på alle typer forhandlinger. Det kan være en fordel å ha gjennomgått innføringskursene som Juristforbundet tilbyr før man melder seg på dette.

Vi legger vekt på å skape en trygg og åpen atmosfære på kurset. Deltakerne skal få prøvd ut sine ferdigheter, og de får konstruktiv tilbakemelding. Det legges betydelig vekt på egeninnsats fra dem som er med. Avslutningstidspunkt første dag kan variere, og det er en forutsetning for å delta på kurset at alle deltakerne er til stede fra start til slutt.

Deltakelse og opphold i enkeltrom er gratis. Reiseutgifter dekkes etter billigste reisemåte.