Motivasjonsfrokost med Mats Hildisch

NB. Foredraget er flyttet til rom 3110 på Domus Juridica!
Opplev en inspirerende morgen med Mats Hildisch! Bli med på vårt motivasjonsfrokostforedrag og start eksamensperioden med en kraftfull dose inspirasjon.

Start: 23.04 kl. 09:00
Slutt: 23.04 kl. 10:00

Kursansvarlig
Amparo Echeverría Bjørningstad
Mobil: +4794485996
Universitetet i Oslo, Domus Juridica rom Rom 3110
Kristian Augusts gate 17, 0164 OSLO
Påmeldingsfrist
22.04 kl. 23:59

Gjennom hans reise fra sportens verden til et nytt liv fullt av muligheter, deler Mats sine innsikter om hvordan man navigerer gjennom vanskelige tider, holder motivasjonen oppe, og finner styrke i utfordringene vi møter.

Dette er din sjanse til å høre Mats' kraftfulle historie, lære hvordan du kan anvende hans lærdommer på din egen eksamensforberedelse, og bli inspirert til å oppnå mer enn du trodde var mulig. Gjør deg klar til å bli motivert, flyttet og forvandlet. Vi ses der!

Mats Hildisch er et tidligere hockeytalent som hadde livet sitt endret dramatisk etter en ulykke som etterlot ham lam. Hans bemerkelsesverdige vei fra idrettsutøver til inspirator illustrerer en utrolig evne til å overkomme motgang med mot og positivitet. Mats har transformert sin personlige tragedie til en kilde til inspirasjon for andre, og som foredragsholder, deler han sin historie om motstandsdyktighet og håp.

Hans budskap om styrken i indre kraft og evnen til å møte utfordringer med et positivt sinn, motiverer og oppmuntrer mennesker i alle livets aspekter. Mats' livshistorie understreker at det ikke er hindringene som definerer oss, men vår respons på dem.

Arrangementet er for studentmedlemmer ved UiO og BI.

Praktisk informasjon

Servering: Det vil bli servert frokost
Kursnummer: 249059